Tο ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ δεν παίρνει θέση (με πολιτική κτλ άποψη) σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια.
Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.
Το ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο.
Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.

ΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ: ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΙΜΙΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ...


Ποια γεγονότα διαδραματίσθηκαν στα Ίμια; Μήπως η Ελλάδα σήκωσε… μπαϊράκι και τα διεκδικεί από την Τουρκία; Ο μαθητής της Γ’ Γυμνασίου δεν γνωρίζει εάν τα Ίμια ανήκουν στην Ελληνική Επικράτεια και υιοθετεί τη θεωρία της Τουρκίας περί «γκρίζων ζωνών».

Συγκεκριμένα, στο βιβλίο της ιστορίας της Γ” Γυμνασίου (που εκδόθηκε το 1997) τα παιδιά μας μαθαίνουν ότι οι βραχονησίδες των Ιμίων “δεν ανήκουν στην Ελλάδα” και ότι τα διεκδικούμε με την Τουρκία ! Ναι, ναι καλά διαβάσετε.
biblia
Εντέχνως παραμένει ασαφές το γεγονός ότι η Τουρκία έκανε απόβαση σε αυτά και θεωρείται «ασήμαντη» – και φυσικά μη αναφερόμενη – λεπτομέρεια το ότι έχασαν τη ζωή τους τρεις αξιωματικοί του Πολεμικού μας Ναυτικού. Επίσης, δεν γίνεται πουθενά λόγος για πολεμική επιχείρηση, εκ μέρους της Τουρκίας, με στόχο την κατάληψή τους, πόσο μάλλον δε ότι τα Ίμια είναι δύο βραχονησίδες και όχι μία.
Στο βιβλίο «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» [(ΙΤΥΕ (ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ), ISBN 978-960-06-02774-9, έκδοση (2013)] στην ενότητα 58 (σελίδα 163) με τίτλο : «Η Ελλάδα στη μεταψυχροπολεμική εποχή(1989-2001)» αναφέρεται επί λέξει : «Την ίδια εποχή, με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)». Αυτή και μόνον αυτή είναι η αναφορά που γίνεται για τα γεγονότα των Ιμίων.
 Παρά το γεγονός ότι τα προηγούμενα έτη υπήρξαν έντονες διαμαρτυρίες για τα λάθη του βιβλίου, και τις σχετικές διορθωτικές κινήσεις που έκανε το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, (αποστέλλοντας διευκρινιστική εγκύκλιο προς τους εκπαιδευτικούς λέγοντάς τους να προσθέσουν ότι η διεκδίκηση της Βραχονησίδας Ίμια έγινε από την Τουρκία), το βιβλίο ξανατυπώθηκε και το 2013 με το ίδιο «λάθος».
 Από το 1997 που εκδόθηκε για πρώτη φορά το βιβλίο μέχρι σήμερα άλλαξαν πολλά. Το Υπουργείο Παιδείας μετακόμισε από την οδό Μητροπόλεως στο Μαρούσι. Στον υπουργικό θώκο κάθισαν διαδοχικά πέντε Υπουργοί Παιδείας (Ε. Στυλιανίδης, Α. Σπηλιωτόπουλος, Α. Διαμαντοπούλου Γ. Μπαμπινιώτης και Κ. Αρβανιτόπουλος), απολύθηκαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί, έκλεισαν σχολεία, αλλά το βιβλίο της Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου, παρέμεινε το ίδιο και διδάσκεται με ιστορικά «λάθη» στα παιδιά.
 Τι γίνεται όμως εάν κάποιο παιδί γράψει σε ενδεχόμενη ενδοσχολική γραπτή εξέταση ότι τα Ίμια ανήκουν στην Ελλάδα, ότι η Τουρκία έκανε απόβαση σε αυτά και ότι τρεις αξιωματικοί βρήκαν τραγικό θάνατο; «Είμαστε υποχρεωμένοι να βαθμολογήσουμε με χαμηλό βαθμό το γραπτό του μαθητή καθώς βρίσκεται εκτός θέματος», επισημαίνει στο http://www.crashonline.gr , καθηγητής της Μέσης Εκπαίδευσης και προσθέτει: «Οι οδηγίες που έχουμε από το Υπουργείο Παιδείας είναι σαφείς, οφείλουμε να βαθμολογούμε τα γραπτά με βάση τα όσα περιλαμβάνονται στο βιβλίο. Εάν μάλιστα κάποιος εκπαιδευτικός μιλήσει στα παιδιά για ιστορικά γεγονότα, όπως για παράδειγμα τα Ίμια, και αναφέρει περισσότερες λεπτομέρειες, κινδυνεύει να κατηγορηθεί ότι εγείρει εθνικό θέμα και να περάσει από πειθαρχικό».

SHARE

ΝΙΚΟΛΑΣ ΓΡΕΒΕΝΙΩΤΗΣ

θέλω να δώσω φόρο τιμής σε όλους εκείνους που θυσίασαν την προσωπική τους ελευθερία καιπολλοί περισσότεροι την ζωή τους για την ΠΑΤΡΙΔΑ, ώστε να υπάρχουμε εμείς σήμερα ως Έθνος και πολίτες αυτής της ένδοξης χώρας που λέγετε ΕΛΛΑΔΑ….

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.

.

ΤΥΧΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

by click4money

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1967 24-11-2011 ΑΕΡΟΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΑΤΗ ΑΠΟΕΛ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟΡΡΗΤΑ Άρθρο 120 ΑΡΧΑΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΑΡΝΤΑΡΣΚΑ ΒΕΡΟΙΑ ΒΙΒΛΙΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΕΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Δ.Ν.Τ. ΔΕΛΤΙΟ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Δελτίο εγκληματικότητας αλλοδαπών ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΙΕΘΝΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΑ ΕΓΓΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΧΑΝΔΡΙΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΧΑΝΔΡΙΝΟΣ L-172 ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΧΑΝΔΡΙΝΟΣ L-172 ΠΟΡΕΙΑ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΣΥΡΙΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΛΛΑΔΑ. ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΟΑΛΒΑΝΙΚΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ ΕΜΒΑΤΗΡΙΑ ΕΟΚΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ ΠΡΟΟΙΟΝΤΑ ΕΠΟΣ '40 ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΥΡΟ ΕΥΡΩΠΗ ΗΡΩΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΔΙΟΦΥΙΕΣ ΙΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΙΧΩΡ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΖΩΩΝ ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ ΚΛΟΠΕΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ ΚΥΠΡΟΣ ΚΥΠΡΟΣ 1974 - ΑΤΤΙΛΑΣ Μ.Κ.Ο. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΡΤΗΡΙΕΣ ΜΑΣΟΝΙΑ ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ΝΑΖΙ ΝΑΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΝΕΟΙ ΦΟΡΟΙ ΝΕΦΕΛΙΜ ΝΙΚΟΛΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΜΟΝΟΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΟΡΚΗΖΟΜΑΙ... Π.Α. Π.Ν. ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ Παναγιώτης Δαρίβας ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΙΡΙ ΡΕΪΣ ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Ε. ΧΑΝΔΡΙΝΟΣ πολ ΠΟΛΕΜΙΚΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΡΥΠΑΡΑ ΓΕΝΟΙ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΟΚ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΣΥΡΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΖΑΜΙ ΤΟ 'ΞΕΡΕΣ? ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΡΟΪΚΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΓΕΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΧΑΡΑ ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ ANUNNAKI CHEMTRAILS CIA EURO HAARP ILLUMINATI INTERNET ISIS J.F.K. LEFTHY NASA PKK STEΑLTH UCK UFO WEHRMACHT