Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ: υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη ? ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ!!!ΘΑ ΠΑΡΑΦΡΟΝΗΣΕΤΕ !!!

ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΖΗΤΟΥΝ, ΣΕ ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΖΗΤΟΥΝ, ΣΕ ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΣΧΟΛΕΙΟ!
ΝΑ «ΝΤΥΘΟΥΝ» ΚΑΙ ΝΑ …ΧΤΕΝΙΣΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΝ …ΑΦΡΙΚΑΝΑΚΙΑ!!!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΕΙΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΟΣ!!!..

ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ! ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ, ΚΥΡΙΕΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ;;; Το χαρτί που βλέπετε, το πρώτο, μοιράστηκε στα παιδάκια της Δ’ δημοτικού, απο τις δασκαλες του 15ου Δημοτικού σχολείου Νέας Ιωνίας και αφορά την καθιερωμένη εορτή που γίνεται κάθε χρόνο για την λήξη της σχολικής χρονιάς. 
 
 
ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ, ΟΙ «ΟΔΗΓΙΕΣ» ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ …ΣΑΦΕΙΣ! 
Tα κοριτσάκια πρέπει απο το προηγούμενο βράδυ να έχουν κάνει τα μαλλιά τους …κοτσιδάκια(!!!) έτσι ώστε να μοιάζουν με Αφρικανακια!!! 
 
Μετά, «οπωσδήποτε»(!) μαύρα ρούχα για να μοιάζουν στο χρώμα των Αφρικανών και απο ένα ‘παρεο’ τα κοριτσάκια οπως φοράνε οι Αφρικανές! 
 
Στο δεύτερο χαρτί που έχουμε βάλει κάτω, βλέπετε την …»προσευχή»(;;;) που θα πουν τα παιδιά μας, την αφρικανική προσευχή, στη εορτή του σχολείου… 
 
ΒΕΒΑΙΩΣ-ΒΕΒΑΙΩΣ, Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΚΑΤΑ ΦΙΛΗ, ΔΕΝ «ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ», ΑΣ …»ΛΕΙΨΕΙ» ΚΑΛΥΤΕΡΑ! 
 
Και ΓΙΑΤΙ ΑΡΑ ΓΕ, τα Ελληνόπουλα να τα κάνουν να μοιάσουν με Αφρικανάκια;;;; 
 
Η μήπως και οι Αφρικανοί που έχουμε εδώ στην Ελλάδα ειναι και αυτοί τάχα »πρόσφυγες» απο την Συρια;;;
(ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ …ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ, «ΜΑΣΤΙΖΟΥΝ» ΖΟΡΙΚΑ, ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ (δασκάλες) ΑΥΤΕΣ;) 
 
Και μην βιαστείτε μερικοί να πείτε, πως οι δάσκαλοι αυτοί, κάνουν κάτι παράνομο! 
 
ΟΧΙ, το θεμα της σχολικης εορτής, έχει την έγκριση του Υπουργου (α-) Παιδείας, μπριζολοφάγου Φίλη.
Δειτε παρακατω στον συνδεσμο που θα βαλουμε την παραγραφο 1,8 απο την εγκυκλιο του Υπουργειου.>>>http://www.esos.gr/arthra/40741/egkyklios-shediasmos-kai-ylopoiisi-programmaton-sholikon-drastiriotiton 
 
ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ! Ι.Κ.»)
Σύμφωνα με εγκύκλιο που υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης κατά τη σχολική χρονιά 2015-16 και για τον καλύτερο σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων: Αγωγής Σταδιοδρομίας (ΑΣ), Αγωγής Υγείας (ΑΥ), Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΠΕ), Πολιτιστικών Θεμάτων (ΠΘ), Ευρωπαϊκών προγραμμάτων ERASMUS+ και eTwinning στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ισχύουν τα ακόλουθα:
1. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
1.1. Σχεδιασμός
Η διαδικασία ανάπτυξης Σχολικών Δραστηριοτήτων έχει ως εξής: Με την έναρξη του σχολικού έτους 2015-2016 οι Υπεύθυνοι Αγωγής Υγείας (ΑΥ), Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΠΕ), Πολιτιστικών Θεμάτων (ΠΘ), Σχολικών Δραστηριοτήτων και οι Υπεύθυνοι ΣΕΠ των ΚΕΣΥΠ ενημερώνουν τους Διευθυντές και τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολικών μονάδων, για τις δυνατότητες ανάπτυξης και τη μεθοδολογία εφαρμογής προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων.
1.2. Έγκριση
Τα συμπληρωμένα σχέδια εγκρίνονται από τον Σύλλογο Διδασκόντων της σχολικής μονάδας ή των σχολικών μονάδων, σε περίπτωση συνεργασίας σχολείων, και στη συνέχεια υποβάλλονται στους Υπευθύνους των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, προκειμένου οι τελευταίοι να δώσουν τεκμηριωμένη εισήγηση έγκρισής τους στην Επιτροπή Σχολικών Δραστηριοτήτων
1.8. ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΘΕΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2015-16
Στο πλαίσιο της κοινωνικά κριτικής διάστασης της εκπαίδευσης, της ενίσχυσης του περιβαλλοντικού, κοινωνικού και πολιτικού γραμματισμού των μαθητών, με κυρίαρχες τις έννοιες της κοινωνικής δικαιοσύνης, αλληλεγγύης, δημοκρατίας, διαπολιτισμικότητας και αγωγής υγείας και αξιοποιώντας τη συσσωρευμένη εμπειρία των θεματικών ετών για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Ανθρώπινα δικαιώματα – Ενεργός πολίτης) την τρέχουσα σχολική χρονιά συνιστάται να δοθεί προτεραιότητα σε θέματα μετανάστευσης, προσφυγιάς και ασύλου, με δεδομένα:
α) τη διόγκωση του προσφυγικού προβλήματος και
β) την ανάγκη ευαισθητοποίησης των μαθητών.
Ενδεικτικοί θεματικοί άξονες:
-Ανθρώπινα δικαιώματα και αξίες
-Δικαιώματα του παιδιού
-Προσφυγικό /μετανάστευση / άσυλο
-Γεωπολιτικά ζητήματα (φυσικοί πόροι, σύνορα)
-Πόλεμος και προσφυγικό
-Περιβαλλοντικοί πρόσφυγες
-Πρόσφυγες και υγεία
-Εμπορία και παράνομη διακίνηση ανθρώπων (trafficking)
-Ζητήματα ταυτότητας, ενσωμάτωσης, διαπολιτισμικός διάλογος
-Προσφυγικό/μετανάστευση και δράσεις Διεθνών Οργανισμών
-Ενεργός πολίτης, Κοινωνία των πολιτών, εθελοντισμός, ΜΚΟ
-Προσφυγικό/μετανάστευση και ΜΜΕ
-Ελληνικά μεταναστευτικά και προσφυγικά ρεύματα διαχρονικά (χώρες υποδοχής, αίτια)
Οι Υπεύθυνοι Π.Ε., Α.Υ., Π.Θ. και Σχολικών Δραστηριοτήτων καθώς και τα ΚΠΕ θα υποστηρίξουν με αντίστοιχες δράσεις την εκπόνηση σχετικών σχολικών προγραμμάτων
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΙΠΟΤΑ ???










http://serresnews.blogy.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου