Απόσπασμα από την εκπομπή του Νίκου Μάνεση «60′ Ελλάδα» στον ALPHA. Στο μικρό αυτό απόσπασμα της εκπομπής παρουσιάζεται καταγγελία για αρχαιοκαπηλεία του Ζακ Υβ Κουστώ στο ναυάγιο των Αντικυθήρων.
Υπενθυμίζουμε ότι στο ναυάγιο αυτό έχει
βρεθεί το συγκλονιστικότερο μέχρι στιγμής, εύρημα αρχαίας τεχνολογίας, το οποίο ανατρέπει και αναθεωρεί τα όσα νομίζαμε μέχρι στιγμής για τον αρχαίο κόσμο.
βρεθεί το συγκλονιστικότερο μέχρι στιγμής, εύρημα αρχαίας τεχνολογίας, το οποίο ανατρέπει και αναθεωρεί τα όσα νομίζαμε μέχρι στιγμής για τον αρχαίο κόσμο.
Τι άλλο άραγε εξίσου σημαντικό να αφαίρεσε ο Κουστώ από το ναυάγιο;
Υπενθυμίζουμε επίσης και τον ύποπτο ρόλο του Κουστώ ο οποίος έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για το γεγονός ότι πόντιζε ισραηλινές αρχαιότητες ανοικτά της Κρήτης για να παρουσιάσουν στην συνέχεια τον πολιτισμό των Μινωϊτών ως εβραϊκό, στα πλαίσια των γνωστών πρακτικών ,των «διαφόρων κέντρων», που προσπαθούν διακαώς με διάφορες ανθελληνικές ψευδοθεωρίες (Ινδοευρωπαίοι, Το αλφάβητο είναι Φοινικικό κ.λ.π.) να παραχαράξουν την Ιστορία και να υποβαθμίσουν τον Ελληνικό Πολιτισμό ,εμφανίζοντας τον ως ένα πολιτισμό δανεικό από την Ανατολία!
Σύμφωνα με σχόλιο αναγνώστη:
Εάν ο Κουστώ άρπαξε κάτι το πολύ σημαντικό (καί, ναί, ήταν αρκετά έξυπνος να καταλάβει τί αξία είχε ό,τι έπιανε στα χέρια του), αυτό δεν ήταν ούτε άγαλμα, ούτε αγγείο, ούτε τίποτε παρόμοιο.
Ήταν ένα μηχάνημα ίσης σημασίας με τον Μηχανισμό.
Ήταν η "καλίμπρα" του Μηχανισμού.
Καί, αποκλείεται οι Ρωμαίοι άρχοντες που άρπαξαν τον Μηχανισμό, ν' άφησαν την καλίμπρα στη θέση της.
Στο ναυάγιο βρισκόντουσαν καί τα δύο μηχανήματα παρέα. Είμαι 1000% σίγουρος.
Ήταν ένα μηχάνημα ίσης σημασίας με τον Μηχανισμό.
Ήταν η "καλίμπρα" του Μηχανισμού.
Καί, αποκλείεται οι Ρωμαίοι άρχοντες που άρπαξαν τον Μηχανισμό, ν' άφησαν την καλίμπρα στη θέση της.
Στο ναυάγιο βρισκόντουσαν καί τα δύο μηχανήματα παρέα. Είμαι 1000% σίγουρος.
Βλέπεις, σε τέτοιους μηχανισμούς είναι οπωσδήποτε απαραίτητο το συνοδευτικό ρυθμιστικό μηχάνημα
Πχ, πώς θέτανε τις παρούσες τιμές των άστρων, ώστε σε τρέχοντα χρόνο ο Μηχανισμός να συνεχίσει να δείχνει τις σωστές θέσεις τους;
Σκέψου ότι: αν άφηναν τον Μηχανισμό ακίνητο, ώστε να ρυθμίσουν όλα τα γρανάζια, ώσπου να τελειώσουν (υπολογίζω πως τους έπαιρνε κανένα τέταρτο τουλάχιστον), η Σελήνη (δηλ. ο δίσκος της στον Μηχανισμό) είχε ήδη προχωρήσει - είχε ήδη φύγει μπροστά από τη θέση ρύθμισης, σε παρατηρήσιμο βαθμό.
Οπότε, ή την άφηναν τελευταία, ή, αν γιά τεχνικές δυσκολίες αναγκαζόντουσαν να τη ρυθμίσουν πρώτη, έπρεπε να υπάρχει η καλίμπρα, ώστε να τους πεί πόσο είναι το σφάλμα - καί να ρυθμίσουν τη Σελήνη με "compensation" (προπορεία εξουδετέρωσης του σφάλματος).
Σκέψου ότι: αν άφηναν τον Μηχανισμό ακίνητο, ώστε να ρυθμίσουν όλα τα γρανάζια, ώσπου να τελειώσουν (υπολογίζω πως τους έπαιρνε κανένα τέταρτο τουλάχιστον), η Σελήνη (δηλ. ο δίσκος της στον Μηχανισμό) είχε ήδη προχωρήσει - είχε ήδη φύγει μπροστά από τη θέση ρύθμισης, σε παρατηρήσιμο βαθμό.
Οπότε, ή την άφηναν τελευταία, ή, αν γιά τεχνικές δυσκολίες αναγκαζόντουσαν να τη ρυθμίσουν πρώτη, έπρεπε να υπάρχει η καλίμπρα, ώστε να τους πεί πόσο είναι το σφάλμα - καί να ρυθμίσουν τη Σελήνη με "compensation" (προπορεία εξουδετέρωσης του σφάλματος).
Το κακό είναι πως, οι "επίσημες" έρευνες γιά τον Μηχανισμό είναι (επιεικώς) πολύ μέτρια δουλειά. (Εξαιρώ τις όμορφες Φιλολογίνες του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, που εμφανίζονται καί στο ντοκυμανταίρ.
Διότι, από τη μεριά της επιστήμης τους, κάνανε αρκετά.)
Κανείς δεν κάθησε να κάνει ανάλυση σε βάθος. Καί φυσικά, δεν πέρασε κανενός ...επιστήμονα απ' το μυαλό ότι ο Μηχανισμός χρειάζεται "αδελφό" μηχάνημα γιά καλίμπρα.
Διότι, από τη μεριά της επιστήμης τους, κάνανε αρκετά.)
Κανείς δεν κάθησε να κάνει ανάλυση σε βάθος. Καί φυσικά, δεν πέρασε κανενός ...επιστήμονα απ' το μυαλό ότι ο Μηχανισμός χρειάζεται "αδελφό" μηχάνημα γιά καλίμπρα.
Την ανάλυση αυτή την έκανα εγώ, γι' αυτό έγραψα τα παραπάνω. Ίσως κάποια μέρα τη δημοσιεύσω κατά ένα μέρος.
http://amfipolinews.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου