Tο ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ δεν παίρνει θέση (με πολιτική κτλ άποψη) σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια.
Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.
Το ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο.
Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.

Το Πολεμικό Ναυτικό παίρνει τον έλεγχο του Αιγαίου, απέναντι στην Τουρκία


Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΚΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
Γράφει ο Γιάννης Κοκκινίδης
Αλλάζει υπέρ της η Ελλάδα τα δεδομένα στο Αιγαίο, μετά τη συμφωνία που πέτυχε - αιφνιδιάζοντας τους πάντες- ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δ. Αβραμόπουλος με το σημερινό ιδιοκτήτη των Ελληνικών Ναυπηγείων Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ) Ι. Σάφα.

Εδώ και τώρα η χώρα μας παίρνει παίρνει από τα υπόστεγα των ΕΝΑΕ τα τέσσερα υπερσύγχρονα υποβρύχια που είναι σχεδόν έτοιμα. Η ένταξή τους στη δύναμη του Πολεμικού Ναυτικού αναμένεται να λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής ισχύος. Μπορούν και επιχειρούν κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας χωρίς ανάδυση για πολλά δεκαήμερα, εκτοξεύουν ακόμα και πυραύλους κατά στόχων επιφανείας , έχουν χαμηλό ακουστικό ίχνος και σόναρ μεγάλων δυνατοτήτων.


Την προσεχή Τετάρτη το απόγευμα μετά τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλός συνοδευόμενος από τον αρχηγό ΓΕΝ αντιναύαρχο Αποστολάκη θα έχει συνάντηση με τον Πρόεδρο της ThyssenKrupp (HDW), Dr. Hans Christoph Atzpodien, στην Ελληνική Πρεσβεία, στη Doha όπου πραγματοποιείται μια μεγάλη έκθεση αμυντικού υλικού.

Και αυτό γιατί τα υποβρύχια τύπου 214 είναι της HDW σχεδίασης και σε αυτούς τα είχαμε πληρώσει πριν καταλήξουν τα ΕΝΑΕ στον Σάφα μαζί με τα υποβρύχια που ήταν μέσα στα υπόστεγα των ναυπηγείων.

Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν από τον Δ. Αβραμόπουλο, στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, το Πολεμικό Ναυτικό θα πάρει τα τέσσερα αυτά υποβρύχια «Πιπίνος», «Ματρώζος», «Κατσώνης» και «Ωκεανός».

Στη συνέχεια το ΓΕΝ, με ευθύνη του, θα συντονίσει όλες οι απαραίτητες εργασίες που απομένουν σε αυτά , ώστε να ενταχθούν το ταχύτερο δυνατόν επιχειρησιακά στον ελληνικό στόλο. Μόλις συμβεί αυτό ,θα μπορεί με πλήρη επάρκεια το Πολεμικό Ναυτικό να καλύπτει ολόκληρο το Αιγαίο.

Εκτιμάται ότι για να ολοκληρωθούν οι εργασίες σε αυτά, θα απαιτηθεί ακόμα το ποσό των 75,5 εκατομμυρίων ευρώ, που βρίσκεται δεσμευμένο στον προϋπολογισμό του υπουργείου Άμυνας για το λόγο αυτό.

Ο υπεργολάβος, που δεν είναι άλλος από τη HDW, θα τεθεί στη διάθεση του Πολεμικού Ναυτικού, προκειμένου να ολοκληρωθεί η ναυπήγηση των εν λόγω υποβρυχίων.

Οι εργασίες θα γίνουν στα Ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά τα οποία για να τεθούν, εν μέρει, σε λειτουργία απαιτούν ένα ποσό που έχει υπολογιστεί ότι κυμαίνεται μεταξύ 10 και 40 εκατομμυρίων ευρώ. Θα δουλέψουν, εκτός από τους Γερμανούς και μέρος των εργαζομένων στα ΕΝΑΕ. Εργοδότης του προσωπικού αυτού θα είναι το Πολεμικό Ναυτικό.

Αφού τελειώσουν οι εργασίες σε αυτά στη συνέχεια τα τέσσερα υποβρύχια θα ριχτούν στη θάλασσα για τεστ. Σε αυτά θα συμμετέχει το έμπειρο προσωπικό του Πολεμικού Ναυτικού που είναι ήδη εκπαιδευμένο καθώς επίσης και τεχνικοί της HDW.

Έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα δεν μπορεί να καθορισθεί επακριβώς πότε θα είναι έτοιμα για να αναλάβουν επιχειρησιακή δράση τα υποβρύχια. Σίγουρα όμως δεν θα απαιτηθούν χρόνια.

Όλοι οι έλεγχοι και οι δοκιμές σε πρώτη φάση θα γίνουν εν όρμω και εν πλω στο Σκαραμαγκά. Αν όλα πάνε καλά θα ξεκινήσουν οι δοκιμές σε βάθος περισκοπίου και στη συνέχεια θα καταδυθούν περισσότερο.

Υπάρχει μία αισιοδοξία στο Πολεμικό Ναυτικό ότι τα συστήματα των τεσσάρων αυτών υποβρυχίων δεν έχουν υποστεί βλάβες αν και είναι εγκαταλελειμμένα πολύ καιρό.

Εκείνο για το οποίο διερωτώνται έντονα οι αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού είναι για την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι συσσωρευτές (μπαταρίες) των υποβρύχιων που αποτελούν ένα από τα ζωτικά συστήματα και έχουν συγκεκριμένο χρόνο αλλά και «τρόπο» ζωής. Και να σημειωθεί ότι οι μπαταρίες κοστίζουν πολύ ακριβά .

Το Πολεμικό Ναυτικό, βέβαια, έχει και για κάποια άλλα πράγματα ανησυχία. Ένα από αυτά θα είναι η συμπεριφορά του υποβρυχίου «Ωκεανός». Αποτελεί τη μοναδική περίπτωση παγκοσμίως, τοποθέτησης συστήματος Αναερόβιας Πρόωσης σε υποβρύχιο τύπου 209 . Το «Ωκεανός» απαιτήθηκε να κοπεί στη μέση και στη συνέχεια να συγκολληθεί το νέο επιπρόσθετο τμήμα μήκους περίπου 6,5 μέτρων. Το σύστημα πρόωσης με το οποίο εφοδιάστηκε του επιτρέπει να επιχειρεί για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Να θυμίσουμε πως το εν λόγω πρόγραμμα που φέρει την ονομασία «Neptune II» υπογράφηκε τέλη Μαΐου 2002 και ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2004. Αρχικά αφορούσε στην αναβάθμιση τριών υποβρυχίων τύπου με δικαίωμα προαίρεσης για ακόμη ένα, ύψους 826.173.947 ευρώ. Ωστόσο, λόγω της μεγάλης καθυστέρησης των εργασιών εκσυγχρονισμού στο «Ωκεανός» και συνυπολογιζόμενης της ηλικίας των άλλων δύο υποβρυχίων (S119 «Πόντος», S117 «Αμφιτρίτη») κρίθηκε επιχειρησιακά και οικονομοτεχνικά ασύμφορο. Οπότε αποφασίσθηκε να κτιστούν από την αρχή δύο νέα υποβρύχια τύπου 214

Στο «Ωκεανός» που θα ενσωματωθεί και αυτό στη δύναμη του Πολεμικού Ναυτικού εγκαταστάθηκε ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης μάχης ISUS 90-46 με τέσσερις προηγμένες κονσόλες και σύνθεσης, σταθμός ενιαίου ελέγχου πηδαλίου και πτερυγίων βάθους S53 (αντί των δύο διαφορετικών), ηλεκτρομαγνητικό δρομόμετρο, δύο συστήματα Αδρανειακής Ναυτιλίας (INS), αντικατάσταση του ραντάρ επιφανείας, , περισκόπιο έρευνας BS40 από ηλεκτροπτικό ιστό , εγκατάσταση συστήματος αντιμέτρων τορπιλών CIRCE, καθώς και σύστημα βολής βλημάτων Sub-Harpoon σε δύο από τους τορπιλοσωλήνες.

Το τελευταίο σύστημα σημαίνει ότι εκτός από τορπίλες μπορεί να εκτοξεύει και πυραύλους εναντίων στόχων επιφανείας. Ο εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού επικοινωνιών περιελάμβανε αντικατάσταση του ιστού, προσθήκη ιστού Δορυφορικών Επικοινωνιών (SATCOM) και τερματικού Link 11.

http://kranosgr.blogspot.gr/
SHARE

ΝΙΚΟΛΑΣ ΓΡΕΒΕΝΙΩΤΗΣ

θέλω να δώσω φόρο τιμής σε όλους εκείνους που θυσίασαν την προσωπική τους ελευθερία καιπολλοί περισσότεροι την ζωή τους για την ΠΑΤΡΙΔΑ, ώστε να υπάρχουμε εμείς σήμερα ως Έθνος και πολίτες αυτής της ένδοξης χώρας που λέγετε ΕΛΛΑΔΑ….

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.

.

ΤΥΧΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

by click4money

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1967 24-11-2011 ΑΕΡΟΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΑΤΗ ΑΠΟΕΛ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟΡΡΗΤΑ Άρθρο 120 ΑΡΧΑΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΑΡΝΤΑΡΣΚΑ ΒΕΡΟΙΑ ΒΙΒΛΙΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΕΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Δ.Ν.Τ. ΔΕΛΤΙΟ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Δελτίο εγκληματικότητας αλλοδαπών ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΙΕΘΝΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΑ ΕΓΓΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΧΑΝΔΡΙΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΧΑΝΔΡΙΝΟΣ L-172 ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΧΑΝΔΡΙΝΟΣ L-172 ΠΟΡΕΙΑ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΣΥΡΙΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΛΛΑΔΑ. ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΟΑΛΒΑΝΙΚΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ ΕΜΒΑΤΗΡΙΑ ΕΟΚΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ ΠΡΟΟΙΟΝΤΑ ΕΠΟΣ '40 ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΥΡΟ ΕΥΡΩΠΗ ΗΡΩΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΔΙΟΦΥΙΕΣ ΙΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΙΧΩΡ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΖΩΩΝ ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ ΚΛΟΠΕΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ ΚΥΠΡΟΣ ΚΥΠΡΟΣ 1974 - ΑΤΤΙΛΑΣ Μ.Κ.Ο. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΡΤΗΡΙΕΣ ΜΑΣΟΝΙΑ ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ΝΑΖΙ ΝΑΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΝΕΟΙ ΦΟΡΟΙ ΝΕΦΕΛΙΜ ΝΙΚΟΛΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΜΟΝΟΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΟΡΚΗΖΟΜΑΙ... Π.Α. Π.Ν. ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ Παναγιώτης Δαρίβας ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΙΡΙ ΡΕΪΣ ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Ε. ΧΑΝΔΡΙΝΟΣ πολ ΠΟΛΕΜΙΚΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΡΥΠΑΡΑ ΓΕΝΟΙ ΡΩΣΙΑ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΟΚ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΣΥΡΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΖΑΜΙ ΤΟ 'ΞΕΡΕΣ? ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΡΟΪΚΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΓΕΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΧΑΡΑ ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ ANUNNAKI CHEMTRAILS CIA EURO HAARP ILLUMINATI INTERNET ISIS J.F.K. LEFTHY NASA PKK STEΑLTH UCK UFO WEHRMACHT