Ο ΛΕΩΝ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ
«Απ' το μισάνοιχτό του στόμα σα να βγαίνει ακατάπαυστα ένας βρυχηθμός βαθύς κι απόκοσμος, σκοτεινό προμήνυμα του αινιγματικού σκοπού του»
«Το πρόσωπο του λιονταριού, που υπήρξε ανέκαθεν ιερό σύμβολο των Μακεδόνων»
«Το μνημείο φυλάσσει ζηλότυπα το μυστικό του, ένα μυστικό που γεμίζει απορίες τους ερευνητές»
Είδαμε στην ανάρτηση Ο ΛΕΩΝ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ, ότι υπάρχουν αρκετές εκδοχές για το ποια ήταν η αιτία της ανέγερσης του μνημείου. Εδώ θα βουτήξουμε στην μη συμβατική Ιστορία, στην «Άγνωστη Αρχαιολογία των Ελλήνων», και θα προσπαθήσουμε να δούμε, όχι ποιος έφτιαξε τον Λέοντα της Αμφιπόλεως και γιατί, αλλά… γιατί λέοντα... τι μπορεί να συμβολίζει και γιατί ανέκαθεν ο Λέων υπήρξε ιερό σύμβολο των Μακεδόνων.
Διαβάζουμε στο βιβλίο «Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ», ένα έργο μέσα από τα κείμενα των Αργοναυτικών, του Ομήρου και άλλων Αρχαίων Ελλήνων Συγγραφέων, του Στρατηγού και συγγραφέως κυρίου Γεράσιμου Καλογεράκη, εκδόσεις Δίον.
[ Ποιος σήκωσε νύχτα τα μάτια του στον ουρανό και δεν ένοιωσε μέσα του το μυστηριώδες κάλεσμα των άστρων; Ποιος δεν άφησε τη φαντασία του να καλπάζει σε κόσμους μαγικούς και ονειρεμένους;
Ποιος κοίταξε τα άστρα και δεν διάβασε ένα Ελληνικό όνομα ή ένα Ελληνικό γράμμα, ή μια ολόκληρη ιστορία του παρελθόντος της χώρας των Θεών της Ελλάδας;
Ονόματα και ιστορίες που γράφτηκαν από τους ουράνιους προγόνους μας για να μπορούν να μας βρίσκουν, όταν ξεχασμένοι από τις μίζερες σκέψεις μας, απογοητευμένοι από τη ζωή μας ζητάμε τη βοήθεια τους.
Γοητεύτηκα από την διαπίστωση του Γάλου ιστορικού Ζαν Ρισέρ «Όλες οι πόλεις και τα ιερά της Ελλάδας, είναι τοποθετημένα σε διάταξη, που συμφωνεί απόλυτα με την διάταξη των άστρων και των αστερισμών» με τους οποίους κάθε περιοχή συνέδεε την ουράνια καταγωγή της.
Μια διαπίστωση που είναι απόλυτα αληθινή.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο πάνω στην Ελληνική γη. Όλα διέπονται από μια ανεξήγητη τελειότητα σαν να την ακούμπησε το χέρι του θεού.
Κατά ένα μυστηριώδη και ανεξιχνίαστο λόγο, το πλέγμα διαύλων, πόλεων και ιερών, έχουν μια τέτοια διάταξη που ταυτίζεται απόλυτα με την διάταξη των γνωστών αστερισμών και ζωδίων.
Στην Μαγνησία υλοποιείται ο αστερισμός των Πλειάδων, στην Αττική η Αργώ, στη Θήβα ο Βοώτης, στην Αμφίπολη το Ζώδιο Λέοντα, στο Άργος και στην Κόρινθο ο αστερισμός του Μεγάλου Κυνός (Σειρίου), στη Λακωνία το Ζώδιο των Διδύμων, (σημ, Κάστωρ και Πολυδεύκης), στην Αρκαδία της Άρκτου, στην Ηλεία του Ωρίωνα, στις Κυκλάδες του Περσέα και της Λύρας, στους Δελφούς του Τοξότη, στη Χαλκιδική του Λαγού, και όλη η Ελλάδα έχει κατοικηθεί σύμφωνα με τη διάταξη των άστρων.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Οι Έλληνες μετέφεραν την εικόνα του ουρανού στη γη, όχι μόνο με τη διάταξη των άστρων αλλά και με τη δική τους παρουσία.
Όταν περιδιαβαίνεις την θεοβάδιστη Ελληνική γη, σε κάθε γωνιά της αισθάνεσαι έντονο το πέρασμα των Θεών. Ερείπια ναών και ιερών αφανισμένα από τον χρόνο και την θρησκευτική μισαλλοδοξία κι ένα τεράστιο ερωτηματικό σου δημιουργεί μελαγχολία και περισυλλογή. Γιατί τόσο μίσος;]
Μετά από όλα αυτά και κοιτάζοντας και τις εικόνες, ίσως βγαίνουν κάποια συμπεράσματα. Ένα παρόμοιο μνημείο θα συναντήσουμε προσεγγίζοντας τη Χαιρώνεια από το δρόμο της Λιβαδειάς. Το μαρμάρινο "Λιοντάρι της Χαιρώνειας"
Κατά ένα μυστηριώδη και ανεξιχνίαστο λόγο, το πλέγμα διαύλων, πόλεων και ιερών, έχουν μια τέτοια διάταξη που ταυτίζεται απόλυτα με την διάταξη των γνωστών αστερισμών και ζωδίων.
Στην Μαγνησία υλοποιείται ο αστερισμός των Πλειάδων, στην Αττική η Αργώ, στη Θήβα ο Βοώτης, στην Αμφίπολη το Ζώδιο Λέοντα, στο Άργος και στην Κόρινθο ο αστερισμός του Μεγάλου Κυνός (Σειρίου), στη Λακωνία το Ζώδιο των Διδύμων, (σημ, Κάστωρ και Πολυδεύκης), στην Αρκαδία της Άρκτου, στην Ηλεία του Ωρίωνα, στις Κυκλάδες του Περσέα και της Λύρας, στους Δελφούς του Τοξότη, στη Χαλκιδική του Λαγού, και όλη η Ελλάδα έχει κατοικηθεί σύμφωνα με τη διάταξη των άστρων.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Οι Έλληνες μετέφεραν την εικόνα του ουρανού στη γη, όχι μόνο με τη διάταξη των άστρων αλλά και με τη δική τους παρουσία.
Όταν περιδιαβαίνεις την θεοβάδιστη Ελληνική γη, σε κάθε γωνιά της αισθάνεσαι έντονο το πέρασμα των Θεών. Ερείπια ναών και ιερών αφανισμένα από τον χρόνο και την θρησκευτική μισαλλοδοξία κι ένα τεράστιο ερωτηματικό σου δημιουργεί μελαγχολία και περισυλλογή. Γιατί τόσο μίσος;]
Μετά από όλα αυτά και κοιτάζοντας και τις εικόνες, ίσως βγαίνουν κάποια συμπεράσματα. Ένα παρόμοιο μνημείο θα συναντήσουμε προσεγγίζοντας τη Χαιρώνεια από το δρόμο της Λιβαδειάς. Το μαρμάρινο "Λιοντάρι της Χαιρώνειας"
Παυσανίας 9.40.10 «Όπως πλησιάζει κανείς την πόλη βλέπει ένα κοινό τάφο των Θηβαίων που σκοτώθηκαν στη μάχη εναντίον του Φιλίππου. Δεν έχει επιγραφή, αλλά πάνωθέ του στέκεται ένα λιοντάρι, ίσως σαν αναφορά στην τόλμη των ανθρώπων. Το ότι δεν υπάρχει επιγραφή οφείλεται, κατά τη γνώμη μου, στο ότι το θάρρος τους δεν ανταμείφθηκε με την αντίστοιχη καλή τύχη».
Το μνημείο στήθηκε λίγο μετά τη Μάχη της Χαιρώνειας το -338 για να σημαδέψει τον ομαδικό τάφο στον οποίο τάφηκαν κατά την παράδοση οι νεκροί ιερολοχίτες, όταν ο Φίλιππος επέτρεψε την ταφή των νεκρών στους Θηβαίους.
Λέγεται ότι όταν ο Φίλιππος τους είδε όλους πεσμένους στο χώμα, ανάμεσα σε δάκρυα είπε: «Να χαθεί ο άνθρωπος ο οποίος έχει υποψίες ότι αυτοί οι άνδρες έκαναν ή δέχθηκαν οτιδήποτε ευτελές».
Όπως βλέπουμε και το λιοντάρι της Χαιρώνειας, έχει άμεση σχέση με τους Μακεδόνες.
Το μνημείο στήθηκε λίγο μετά τη Μάχη της Χαιρώνειας το -338 για να σημαδέψει τον ομαδικό τάφο στον οποίο τάφηκαν κατά την παράδοση οι νεκροί ιερολοχίτες, όταν ο Φίλιππος επέτρεψε την ταφή των νεκρών στους Θηβαίους.
Λέγεται ότι όταν ο Φίλιππος τους είδε όλους πεσμένους στο χώμα, ανάμεσα σε δάκρυα είπε: «Να χαθεί ο άνθρωπος ο οποίος έχει υποψίες ότι αυτοί οι άνδρες έκαναν ή δέχθηκαν οτιδήποτε ευτελές».
Όπως βλέπουμε και το λιοντάρι της Χαιρώνειας, έχει άμεση σχέση με τους Μακεδόνες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου